STARTRUCKED

Odins pappa David äger ett skoföretag, Pour La Victoire, och Odins mamma Åsa har slutat på Marc Jacobs och jobbar som PR-chef hos sin man. Snabbfakta så ni hänger med i svängarna! 
Igår gjorde jag något rubbat coolt! David har anställt Cameron Diaz som artistic director. Så hon och Åsa jobbar främst tillsammans med att "få ut" allt i media och magasin osv. Igår hade dem en plåtning här i Williamsburg så jag och lilleman var ju bara tvungen att gå dit och hälsa på alla. Alla älskar när Odin kommer till pappas&mammas jobb. Och där mitt bland alla står självaste Cameron. Hallau!!! Ska jag nypa mig nu? Vad gör man? Hur beter man sig? Hahaha. Åsa presenterade oss för varandra och vi skakade hand och som man alltid säger här "nice to meet you" men att det kom från henne TILL MIG när jag står med hennes hand i min. HAHAHA låter som bästa kärlekshistorien. Men det var rubbat coolt. Japp! Nu kan jag dö lycklig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar