Vilken match!

I dag hade jag inget direkt planerat så jag följde med Håkan till jobbet 6.30. Lite på tok för tidigt för min smak men det funkar en och annan gång. Började fixa med en beställning där 200 små askar skulle få en rosett på sig. Hade ett bra flo där ett tag, fram till klockan slog 11 och Svt play drog igång handbolls matchen. Självklart kunde jag inte låta bli att kolla. Och vilken match sen! Mitt hjärta låg i halsgropen. Jag hade på känn redan från starten att IFK skulle vinna. Rös i hela kroppen varje gång de gjorde mål. Det var verkligen deras match idag. Men så gjorde Drott mål i 59.59 sekunden. Jävlar! Jag höll på att gå i taket. Så jäkla sjukt! Pågarna var hur som helst helt fantastiska tycker jag. Nästa år lovar jag att hejja på er på hemmaplan.

1 kommentar:

Anonym sa...

For med lämmeltåget till Göteborg o Scandinavium!
Var oranget var man än vände sig!!
Vilket jävla anticlimax!!!
Men det var ju bara sååååå häftigt att vara med o hajja pau grabbana.

Skicka en kommentar