So far so good

Hej alla!
Denna lördagen var underbar, ville mest bara meddela det.
Skypedate med hela familjen imorse. Välbehövligt och gav mig en väldigt bra start på denna lördag!
Mötte sen upp Anna Strindberg och en kompis till henne. Lunchade i några timmar på ett mysigt café och köpte lite gottis på sockerbit. Har blivit varnad att jag kommer bli utdragen några lördagar framöver nu när Anna är i stan. Haha galen tjej det :)

På schemat idag var det dags att springa 20 km. Tänk inte, släpa dig ut. Har hittat en perfekt runda där jag springer ut till East river, ner och rundar Battery park och upp på West sidan. Dock hände något som fick mig att bli lite extra svettig.. mobilen dog efter första milen. Visste först inte om jag skulle klara av att springa mer. Men efter några meter insåg jag att det gick minst lika bra. Om inte bättre. Kändes lite konstigt också. Men det fick mig att fokusera på min andning och bara njuta. Inte någon som vrålar i öronen. Jag vet inte om jag kommer göra det igen. Om inte mobilen dör då vill säga.
20 km efter sitter jag nu i soffan och är såååå fruktansvärt nöjd. Har precis beställt hamburgare som kommer vilken minut som helst :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar