Friday

Hade planerat sovmorgon, men vad händer? H sitter och kollar youtube klipp kl 07, hur högt som helst. Bara upp och hoppa. Men någonstans gillar jag att vakna lite tidigare och sen ligga och dra sig halva dagen i sängen, klädd i pyjamas. Gå upp med jämna mellanrum och ta en matbit eller som idag då jag gjorde en supergod juice med morötter, apelsin och grapefrukt sen krypa ner igen. Fick en nypa friskluft innan när jag gick till affären och köpte hårfärg. Nu är den fula utväxten borta även om jag egentligen skulle vilja sätta i ett gäng slingor. Men det får vänta till våren. Är iallafall fin i håret lagom till middagen kväll tillsammans med två kristianstadsbor.

Letar inspiration till vår nya lägenhet som vi ska flytta till i mars när kontraktet på denna lägenheten går ut. Googlar och knappar som en dåre på datorn efter olika affärer både här i New York och Sverige. Vill ha den skönaste soffan, mysigaste sängen, perfekta lampan, vitaste matbordet. Typ sådär håller det på i mitt huvud om kvällarna. Vi ska mer eller mindre köpa allting nytt. Ska bli så himla kul att inreda. Längtar! Enda problemet just nu är att vi inte vet hur lägenheten kommer se ut. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar