14 I FREDES OCH 34 IGÅR

I fredes firade vi som sagt Helena. Sjukt fin tillställning med trevligt folk och gratis sprit... det sistnämnda kunde dock uteslutas(!) haha, jag behöver nog inte ens skriva att jag var full som ett ägg och allt som hörtill. Ingen spya dock så jag var ganska nöjd dagen efter. Men mådde som jag förtjänad. Lyckades ta mig ut på en löpning, förstår inte att jag lyckades, under lördagen innan jag mötte upp sara för lunch. Åt nog för hela stället... Quiche med sallad och stektpotatis. Längesen man var så sylten ;) Kvällen spenderades hemma i soffan med en påse från sockerbit. Fruktansvärt gott just då! Idag har Håkis och jag legat i centralpark, JAG har sprungit en runda, sen gjort första och absolut inte sista -lasange. sjuuuuukt jävla gott! Kan ge er receptet om ni ber snällt?

1:a maj och snart befinner jag mig i karibien. De ska va gött och leva....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar