YOU DON'T DESERVE IT

Ha! Nu är både Håkan och jag på benen. I lördags började jag känna mig hängig efter rundan och Håkan kom hem sent på kvällen (full) och kände att han mådde illa. Haha inte så konstigt kanske. Jajo, vaknade upp och mådde pyton hela söndagen. Båda mådde så fruktansvärt illa men det gick inte att få ut något! Hela dagen kom det i vågor och det kändes precis som maginfluensa fast det gick inte att kräka. Så jäkla äckligt. Jag fick ner några äpple och en milkshake på hela dagen. Håkan var dessutom hemma igår. Och jag gick till jobbet med magknip som inte släppte förrens sent på kvällen. Det sjukaste va att Åsa och David hade legat hela söndagen också i samma konstiga maginfluensa?! 

Det enda jag fick gjort i söndags var att boka biljetter till Sverige. Happy me! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill ju se bild på tatueringen. ..

Skicka en kommentar