HAPPY FEET

Näst sista långrundan är avklarad inför maraton. 2 mil i ett iskallt vinterväder. Det börjar närma sig med stormsteg och jag är så redo även denna gången. Tror jag. Börjar bli nervös iallafall. Formen är väl kanske inte lika bra som sist men jag tänker ge allt jag har och om jag så går i mål på 5.03 så SKA jag slå min egen tid. Det är mitt mål! Intervall träning står på schemat ikväll, ragga snygga kläder, boka flyg och hotell och slänga över musik i ipoden. Sen va väl denna dagen över. 

2 kommentarer:

Elin sa...

Lycka till raring och hälsa Karl-Alfred eller jag menar H hoppas ni har det underbart.... kram fr ett grått o regningt - typisk svensk vinterväder, Skaune

Maria sa...

Jag ska göra mitt absolut bästa för att komma runt banan! Hoppas vädret inte är alltför varmt bara :) Hoppas allt är bra med er. Kramar

Skicka en kommentar