EN SÅN KARL

Idag har jag och lillplutt varit ute hela dagen. Vårväder och wi-fi i parken. Apbra om ni frågar mig. Tog en runda inne på ett lekland i krokarna också och Odin älskade det. Han nöjer sig liksom med att gå runt med en morot i handen i två timmar. Haha. Så himla kär kille asså. Finns ingen som gör mig så glad som när han springer mot mig med världens största smile och ger mig en kram med jämna mellanrum. Mitt hjärta smälter. Jag försöker filma så mycket som möjligt (i smyg då för ser han min mobil trycker han upp sitt huvudet mellan mig och telefonen och kollar mig i ögonen innan han tar den) så jag kan visa Håkan och han tycker vi ska försöka köpa Odin :) Får jag en hälftens så glad unge som honom är jag lyckligaste morsan. 
Efter jubbe blev det yoga med Sandra. Halleluja vad jag börjar se framsteg. Nu är jag lite mer som en kokt grönsak som är lite sådär böjbar än ett kylskåp som jag var när jag började. Go'natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar