YES


Träningen går framåt, eller löpningen rättare sagt. Har kommit igång igen efter en veckas vila och nu har jag lyckats springa 5 km utan att få ont. Försöker inte få totala utbrott här hemma utan jobbar med känslorna och använder också hjälpmedel som har visat resultat i benen. Stödstrumpor (!!!) under tajtsen och kyler sedan ner vaderna/benhinnorna efter varje runda. Känner mig så jäkla porrig när jag bege mig ut på en runda. Imorse var det till och med en kar som tyckte jag var vacker, hahahaha, han skulle bara veta!!! 
Jag har också börjat på yoga. Har bara varit på ett pass haha. Igår. Men det kommer bli fler. Ska försöka gå en gång i veckan minst. Jag och min smidighet (som man just nu skulle kunna jämföra med ett kylskåp) måste bli vänner typ. High five! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar