THANKSGIVING






Godkväll fredag och helg! Nyss hemkommen från bio med älsklingen. The Hunger Games: Catching fire! Såå bra men jag får damp när slutet inte är ett slut utan en början på nästa film... Ska inte berätta något för er som inte sett den men GÖR DET!!!
Jag hade en bra thanksgivingkväll igår med trevligt sällskap. Therese och Robert kom hit och vi åt den 7 kg's helgrillade kalkonen som Håkan fixat och massa godsaker till. Blev sedan en mysig stund i soffan innan paret gick hem, kvällen var slut och jag somnade som en stock.
Äntligen kommer helgen och jag längtar efter två lediga dagar, en långdistansare, utgång med brudarna, Ikea besök, promenad med Frida (en ny tjej jag har mailat med) och lite shopping. Fullt upp! Trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar