Fredag!


Börjar två timmar senare idag så en löprunda var givet att hinna med. Älskar att starta dagen så, som back in the days. Kände mig pigg men benhinnorna gör ilande ont såfort jag sätter ner fötterna när jag håller ett högre tempo än gång. Så nu blir det vila vila vila vila vila benen och fötterna i ett iskallt vattenbad i hopp om att bli fullt frisk så fort det bara går.
Får blicka framåt och försöka tänka positivt, benen behöver vila så det ska dem få. Får bli annan sorts träning nu, behöver jobba betydligt mer med styrkan.

Håller på att göra mig i ordning här. Ska strax möta Odin och hans pappa sen spenderar jag och lilleman dagen här i stan. Har lite ärende att fixa så det passar utmärkt! Och en lunchdate med Therese gör den dumma start jag fick i morse till en perfekt dag igen.

Ha en fin fredag :*

2 kommentarer:

sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

I love u girl!!

Skicka en kommentar