Jetlag - Maria 0-10


                          

                          
Godmorgon på er! I skrivande stund sitter jag i mitt gamla flickrum i hammarslund och försöker få nått så när bra ordning här och håller på att packa upp allt. Hade en riktigt härlig dag igår. Efter en bra men trött (lyckades inte sova) flygning satte jag mig på tåget till Kristianstad. Där mötte jag upp min syster och Noah. Slängde armarna om dem och busade med Noah hela dagen. Lunchade på stan sen hämtade vi Oliwer på dagis. Han blev sådär chockad när jag stod där :) hela eftermiddagen lekte vi och jag fick även öva på mina fotbollsskills, fikade och kollade på film. Vid 7 åkte vi in och kollade på Kalvinknatet och hejade på Meliv och William. Duktiga killar! Förstår inte hur det kan springa så snabbt haha. De tar verkligen i allt redan från starten. Tack för igår Hanna! 

Idag ska jag träffa Sandra. Och ikväll blir det äntligen middag på stan med mina vänner. 

Ha en bra dag, kram på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar