Magsjuk

Vilken piss start på denna veckan... Fy fan! Trodde jag skulle vara full av energi efter resan, få komma tillbaka med 110 procent och fixa med alla papper, var så taggad att komma tillbaka till mina småtjejer. Och få njuta av våren som äntligen har kommit. Men istället har jag fått feber och blivit fruktansvärt magsjuk. Undra vad jag fått det ifrån? Har ätit precis samma saker som Håkan på resan. Ingenting stannar i magen och jag är helt uttorkad. Det tar så mycket på krafterna i och med att jag byggt upp en grym förbränning inför marat och förbrukar mycket även när jag är i viloläge, som nu förstörs eftersom jag inte kan tillföra någon kost. Har äntligen lyckats göra lite vätskeersättning som jag sippar i mig.
Snart kommer Håkan hem med riskakor, knäckebröd och pretsels till mig, så nu håller jag tummarna att detta blir bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar