Feel this moment


Godmorgon!
I två dagar har jag nu vaknat upp i denna fantastiska, ljusa, öppna och nya lägenhet bredvid världens finaste kille. Jag är helt lyrisk. Det känns lite som en dröm. Hur lyckades vi hitta den perfekta lägenheten enligt oss? PÅ 29:e våningen!!! Alla grejer som legat huller om buller är på väg att läggas på rätt ställe. Det är fortfarande en del som ska in och få ta en plats här. Just nu delar vi på en fåtölj och kan simma i vatten efter någon har duschat för vi har inget duschdraperi. En soffa är vi på jakt efter. Gardiner och lite fler galjar. Känslan att inte ha någon TV är helt fantastik kan jag också meddela er om.

Nu ska jag ta tag i denna dagen. Födelsedagsgrisen Lars bjussar på champagne till lunch. Ha en fin dag, kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Med den utsikten behöver man väl ingen tv?! :) Hoppas ni kommer att trivas i nya lägenheten.. Hoppas på att någongång få se live hur ni bor! Är duktigt avundsjuk på storebror som snart får träffa er! :) KRAM Jennie

sa...

Haha, så sant så! men en tv måste man ha! :) tack så mycket, hoppas på en rolig vecka med J&S i stan :) du får komma hit i sommar! KRAM

Anonym sa...

Jag ska bara vinna på lotto först sen lovar jag att komma och hälsa på! :) Ta väl hand om J&S, iosf tvivlar jag inte! ;) Hälsa H! KRAM Jennie

Skicka en kommentar