Breakfast

Godmorgon! 
Har ni en härlig dag? Jag vaknade upp med en sjuk träningsvärk i rumpan och axlarna. Tog i lite extra igår och gick även upp till 3kg hantlar och jobbade mig igenom heeela styrkepasset med dem. Sjukt jobbigt! Men nu är jag glad att jag lyckades för har knappt några armmuskler alls. 
Jag har precis ätit upp en go frukost. En macka (så klart hasselnötsbrödet) med mandelsmör toppat med smörgåsgurka, en klick grekisk yoghurt med hallon, mango, banan & hasselnötter. Plus en kopp grönt te med gojibär. Frukost är mitt absolut bästa mål på hela dagen. Skulle lätt kunna byta ut dem övriga måltiderna under dagen till mina frukostfavoriter men det skulle nog inte min kropp gilla. 
Nu ska jag chilla i sängen lite till innan jag tar tag i flytten och trycker ner allt i lådor. Senare i eftermiddag ska jag kolla på småtjejerna som har gymnastik, sen styr vi mot Ikea och köper en säng. 
Ha en underbar dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar