The girl and the robot


Kände mig precis som en robot när jag klev upp i morse. Stel och väldigt seg. Förvisso var klockan 06, så jag hade all anledning att inte vara särskilt pigg. Med en banan i näven gick jag till min spinning klass. När kroppen var i bra form pressade jag till mitt yttersta och med svetten rinnande längs tinningen trampade jag in i "10ans växel" (där vi ändrar motståndet steglöst så det ska efterlikna motlut) betydligt högre än tidigare. Ger mig en klapp på axeln!
Gjorde mig en god frukost på äggvita omelett med lök i, avocado samt tomatskivor. Givetvis en stor kopp te till.

Nu är det helt andra bullar med kroppen. Känner mig nästan som en ballerinadansös? Japp!

2 kommentarer:

elin sa...

Härligt! Låter väldigt sunt med äggvite omelett :) Ser att det går framåt på många plan, kul! Ha det gott

sa...

Ja det är supergott till frukost för min mage är känslig mot mjölkprodukter så det blir inte så mycket yoghurt som jag önskar. Ja det rullar på, sakta men säkert. Hur mår ni? Kram

Skicka en kommentar