Lördag i Williamsburg

Pigg och klarvaken redan klockan sju imorse och var nära att gå upp då. Efter ett par minuter på funderaren valde jag att somna om.. Vaknade inte förrän kl elva!!! Håkan, Stefan och jag promenerade direkt till Williamsburg för frukost/lunch. Riktigt härligt väder ute, strålande sol och varmt!! Det tyckte nog Efva Attling också. Hon gick om oss på bron och glodde gaaanska mycket, säkert för att vi pratade svenska :) precis när vi var bredvid varande sa jag till Stefan att ta av sig solglasögonen och Efva ba: Va? Vad sa du? Haha!
Väl framme satte vi oss och åt en supe god hamburgare. Sen strosade vi bara rundor, gick till massa loppmarknader och små söta butiker med egen designade smycken. Jag köpte en cool ring & ett sött armband!
Nu sitter jag i en biostol och ska äntligen kolla på Taken 2. Googlar Amanda Seyfried i reklamen för tror det var henne jag såg i tunnelbanan :)
So long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar