Olägligt men så glad!

Modeveckan har sparkat igång här i New York och igår var jag på Fashion Night Out. Firade med champagne och mingel i Eton butiken. Något som sen dansade och levde jäkel hela natten var min förkyldning som jag fick på köpet. Nära till halsfluss nu också men innan den bryter ut helt ska jag köpa på mig allt som kan tänkas göra mig frisk.. Kunde inte komma mer olägligt faktiskt! För om 9(!!!!) dagar springer jag Yonkers halvmaraton. Lite ovetande sådär men som blev bestämt igår... Om jag är taggad? NEJ. Inte än. Anmälde mig till detta i våras i hopp om att göra min lilla dröm sann. Hela sommaren har gått och jag har inte hört någonting från dem, inte något mail där de tackar för anmälan, eller om jag är antagen. Ingenting. MEN SÅ igår fick jag ett mail (trodde det var en reklampost så jag läste det lite löst sådär mitt emellan byte av tunnelbanalinje -så var så nära att radera det) där det stod all info ang loppet. Så nu är det vila, pepp, varva med C-vitaminer i all dess form och ladda kistan med kolhydrater som gäller i en vecka. Nu kör vi!

2 kommentarer:

Anonym sa...

woho you can do it!! heja Maria! :)
kramar fyllda av maratonenergi från Lovisa och min göteborgsvarvethoodie hehe ;)

Anonym sa...

Kör lite kolydratladdning så ordnar det sig ;)
Dad!

Skicka en kommentar