En lördag ute

Godmorgon mina vänner! En liten sjukstuga har vi här. H har ont i halsen meeen jag är pigg som en nötkärna! Jag är lite förkyld men det räknas inte som sjuk :)

Gårdagen var magisk. Hjälpte H på jobbet till en stund på eftermiddagen sen hade vi biomys uppe på Times Square. Såg den nya 21 Jump street. Sjukt rolig! Hade några skrattanfall kan jag säga.
Vandrade neråt och hittade en mysig mexikansk restaurang. Tog oss vars en drink -pomegranate mojito för mig- strålande resultat. Tacosallad till det. Proppmätta, och i munnen på varandra kom vi fram till att det var topp 3 bästa Mexställen här. Gick sen hela vägen hem (50gator, för er som vet hur här är uppbyggt) avslutade med en froyo- frosen yoghurt. Som sockret på din gröt.

Idag ska vi upp till central park och ha picknick, det ska bli 18 grader igen 💛

1 kommentar:

Anonym sa...

Mäktig runda att gå!
Jag fick duktigt med träningsverk av min tur!!
Daddy cool!!

Skicka en kommentar