Irriterad!

Nu ligger jag helt utslagen i sängen. Äntligen får jag väl ta och säga för denna dagen har inte alls varit så bra som jag trodde. Vaknade och såg ut som en överkörd kossa. Ögonen var större än två köttbullar. Vet inte alls vad det beror på för mina andra eksem har aldrig svullnat upp. Lyckades rota fram en salva som jag använde flitigt i Sverige (Håkans praktikant som bor här använder den). Har inte gjort något annat idag mer än kliat och smort in mig! Roligare dag kan man nog inte ha... Ska se om den hjälper några dagar annars blir det besök hos farbror doktor.
Har varit grymt fint väder idag. 20 grader i solen och precis alla vistades ute! Mötte upp Håkans & två kompisar nu på kvällskvisten för käk och öl. Imorgon är det helg och ingen längtar mer än jag. Soooovmorgon.com
Go'natt, love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar