Dagen D

Fick en grymt bra start på denna torsdagen. Direkt efter frukosten fick jag höra Kajsas röst. Pratade i nästan en timme, om allt mellan himmel och jord. Välbehövligt! Kan inte beskriva med ord hur underbar den tösen är! Bästa Kajjan.

Efter det var jag på mitt livs första yoga pass. Haha! Och ja, det säger ju sig själv att man inte är så vig och smidig då. Smidig som ett kylskåp är nog rätta orden! Känns fantastiskt nu efteråt och jag ska definitivt försöka gå en gång i veckan. Det behöver min löparkropp. Och nu behöver den sova.

ps. 26 dagar kvar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååh rekomenderar yoga minst 1 gång i veckan!! Det är det bäst som finns, speciellt när man behöver slappna av efter ett hårt spinningpass :) plus att man blir faktiskt mer vig och smidig och får bättre hållning! Hehe jag är yogagalen :)
Lovisa

Skicka en kommentar