27e Februari 2012

Idag vaknade jag upp på bästa sidan. Innan klockan ringde men efter två snoozar. En ny vecka börjar ta fart och jag ser fram emot det. Ser ut att bli en lugn en, har lite saker som måååste fixas också.
Gårdagen var aaaallt annan än rolig.. Den började hur bra som helst med god frukost och en hink kaffe och vi bestämde oss för att gå bort och sola sen direkt ut i joggingspåret. Så långt var jag med! När vi kom hem så var det som en lampa släcktes, så lång tid tog det sen var jag på dåligt humör, pms, förkyld, ont i kroppen, rastlös och en fruktansvärd järnbrist som bara blir värre under "the period". Kände mig instängd och klättrade på väggarna!!! Fyfan, ville bara den skulle försvinna fortare än kvickt.  Nu kan jag verkligen sätta ett finger på vad som menas med DÅLIG dag!
Annars har helgen varit en lugn & skön. Precis som den ska vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar