THIS DAY

Två dagar i rad har jag lyckats dra mig upp ur sängen innan solen och tränat. Känner att mitt träningsflo är tillbaka efter ett stort uppehåll. Har inte vågat ta mig ut på några längre sträckor eftersom min höft har kladdat. Men idag var jag inne i en sportaffär där de lät mig springa på ett löpband och filma. Så nu har jag (förhoppningsvis) hur bra skor till mina fötter/knä som helst. Jippy, nu ska här tränas så det ryker om det! swisch, så susar jag bara förbi. Gud vad töntigt det lät, glöm det!

Har strosat runder med Lovisa och Malin på stan idag. Började med Bloomingdales -vilket ledde till att vi gick dreglande därifrån i hopp om att en dag lyckas haffa åt sig en märkesväska i topp kvalité.  Något annat som är i topp kvalité är Sprinkles cupcake - de är så färska, så fantastiskt goda - bakade med kärlek. Ska dra hit alla mina vänner som kommer på besök. Helt klart bästa stället i stan!  Fick med mig ett halsband och en ring från Marc Jacobs hem. Visar det imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar