Happy up here

Hello alla solstrålar!
Idag mår jag som jag förtjänar och jäklar vilken träningsvärk och ont i fötterna jag har idag, men det var de värt. Gud vilken kväll det blev igår. Började med lite vin och käk här hemma sen drog vi till Pianos, lower east side's meatmarket, men en trappa upp var det full ös medvetslös på dansgolvet som gällde. Jäklar vad svettig jag blev! Två redbull vodka slank ner hur bra som helst. Fick gå hem och byta skor efter en timme- converse är bäst i alla lägen, haha!!! Vidare till South side och ännu mer dans, drinkar och dans. Har aldrig varit där tidigare och det är absolut inte sista gången. Vill dit och dansa ikväll igen haha. Så grymt bra musik! Träffade många roliga människor och alla är så roliga när man står på dansgolvet här. Sara fick en fullträff mohaha..Vid fyra klippte vi en pizzaslice sen somnade jag som en stock. Sick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar