IT WAS WEEKEND AND IT WAS ALCOHOL












Helgen har varit fartfylld och solig. I lördes började jag dagen med en liten löpning sen en snabb frukost för att sen ta färjan över till Ikea. Älskar att gå runt och drömma om fin inredning som man kanske en vacker dag kan köpa. Åt lunch och världens största kanelbulle... Man slutar aldrig förvånas i denna stad. HAHA! Fick mycket handlat - matta, påslakan, småsaker till köket och en himla massa maaat. älskade gravlax och sillidill, ballerina och marabooooou. Min kväll var räddad och några dagar till för det är inte slut än. Stötte på en snubbe som berättade hela new yorks historia för oss, vart vi kan åka och göra dittan och dattan. Håkan gav sin mail så nu har han blivit bombaderad av mail. Roliga typer det finns i denna värld! Kvällen bjöd på hawaiifest på Fika. Mycket dans och lite naket. Gratis sprit och shots. Och min sex on the beach gjorde susen i skallen. Så söndagen låg jag deckad och ryggläge i soffan.
11 april och bra start på veckan. Lite ny energi har jag fått i kroppen. Nu ska jag rensa garderoben och dricka vaaan för jag är svitti. 20grader är det ute. Shofallerajan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar