GE MIG ONSDAG

Lite uppdatering från ovan. Helgen har varit som den ska vara. Lugn och fridfull. Vi hade för en gångs skull inget planerat så tog den lite som den kom. Hejdå-middag för Josefine, sovmornar(!), strosade på stan, pannkisar (då är det helg). Lyckades ju dra på mig en förkyldning igen som fortfarande inte har gett med sig. Så tråkigt, jobbigt, äckligt, kletigt, slemmigt.. Ah! Det går inge vidare för mig när jag tränar inomhus. Springa ute i härliga luften är fan så mycket bättre! Men om bara solen hade kunnat visa sig lite mer denna veckan så hade allt varit frid och fröjd. Mulet igår och idag. Lite regn på de också med jämna mellanrum. Sånt är livet, även solen har sina fläckar. Imorgonkväll kommer våra kära Åhusgäster, Linus och Theresa, över en lång weekend. Det ska bli grymt roligt. Och på fredag kommer Petra(håkans syster), Christoph och lilla Maija. Wiiiie! Äntligen. Nya favorit restaruranger, barer ska hittas. Behöver jag säga att vi har två underbara veckor framför oss med start imorgon?
Har lovat lite bilder från vår nya lägenhet också, men det kommer. Håll till godo.. den som väntar på något gott. Har bara inte lyckats få det som vi vill ha det ännu!
Ikväll blir det försiktig träning för min del. Sen stryka skjortor. 
puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar