SPRINGFLOWERS


Älskar vita fina liljor. Härlig vårkänsla då. Smyckar vårt vardagsrumsbord väldigt bra en onsdag som denna. Imorgon börjar helgen lite senare än vanligt men jag blir glad bara jag tänker på det. Den ska vi fylla med skratt och galenskaper. Ikea ska vi också pallra oss till. yippi! Lite synd att veckorna bara springer iväg! För jag trivs så in i bomben just nu. Har fått lite medvind på en del saker den senaste tiden och jag är evigt tacksam för det.
Ikväll har vi ätit biffwraps med keso och jordgubbar till. Vilken blandning om jag tänker efter.. men så jävla jää. Hunnit med att slänga i två maskiner tvätt och ska strax springa ner och hämta det. och nej... tro inte jag svek träningen idag. sprang några kilometer imorse innan tuppen kal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar