nu har slappmaria vaknat och fått i min lite frulle. tur man är själv hemma när man är hungrig! de humöret vill man inte leka med. sitter och smörvlar och nyser, är förkyld igen... fick en långhelg bara för jag skulle bli frisk och nu har jag åkt på det igen när veckan börjar. piss och pära.
ikväll kommer H hem. äntligen! det är fan inte roligt att vara hemma själv. tyst & tråkigt, laga mat till sig själv är ännu tråkigare. tur man kan köpa snabbmat i varenda hörna :) de sägs att det går fortare att få en pizza än en ambulans i den här staden.

Body sculptningen igår var rolig och jooobbig. massa tyngdor hit och dit samtidigt som man skulle dansa aerobic. fler sånna pass tack! men nu har jag fått en sån grym träningsverk på ställen där jag inte trodde jag hade muskler?! haha
nu ska jag ut och röra på fläsket tillsammans med solen. zumba ikväll för första gången, tror det kommer bli en vacker syn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar